Wednesday, October 3, 2007

Persidangan berbuka Puasa di Seoul, Korea Selatan

Ahad 30 hb September 2007/19 Ramadhan 1428.
Persidangan brbuka puasa telah dibuat di Restoran Seoul Bulgogi dekat Hentian Putra LRT Kerinchi.


Seramai 22 orang telah melibatkan diri:
1) Adib
2) Jen Tits Sontrong
3) Kak Rock
4) Pet G-Moks
5) Ila
6) Bulu Pubis
7) Effa
8) Bai Ding Dong
9) Mat Datsun
10) Popo Slut
11) Jai Alon
12) Abbas KRU
13) Zurie
14) Bob Buncit
15) Dave Daud Majidi
16) Ben Dugong
17) Ayie
18) Agus
19) Eelah
20) Ain
21) Amir
22) Emontel

Suksess!!

Makanan puas hati.. Pukul 10 baru beransur..

Namun penganjuran persidangan ni sedikit sebanyak menguji diriku. Aku hampir2 memeukul Popo Slut sampai masuk longkang kerana cuba menarik diri di saat2 akhir.

Satu kepala dicas sebanyak RM42.40, walhal di websitenya yang dihiasai gadis2 Korea menyatakan harganya adalh RM33.88++.. banyak betul di plus2 nya..

Tapi trick dia kalo cukup 22 orang dapat free 2 orang.. arakian kisah aku hampir memukul Popo Slut...

Keseluruhan, 4 bintang. 1 bintang ditolak kerana tiada awek Korea.

3 comments:

Gula Kapas said...

Gaya orang duit dah masuk lah katakan ;p

adib said...

ish tak ada lah.. sesaja sekali setahun.. berbuka ngan kawan2 sementara kawan2 masih bujang... aku lama lagi bujang.. tu la sakng aku ingat nak stat kawan ngan budak2 sekolah rendah.. diorang lama sikit membujang..

Gula Kapas said...

Uhh.. Bujang?

Bujang de banyak definition dib. Ko guna yang mana satu?