Wednesday, November 13, 2013

Drama-drama Yang Berkemungkinan Tidak Akan Ditayangkan di TV Tempatan

Pengkid itu Suamiku

Mengisahkan seorang gadis yang berkahwin dengan seorang pengkid secara sah tetapi tiada siapa mengetahui yang suaminya itu seorang pengkid kecuali dia. Penuh dengan kisah bagaimana suaminya pengkid itu yang seringkali hampir-hampir terbongkarkan identitinya yang sebenar.


Sebenarnya Saya.. Isteri Seekor Anjing

Mengisahkan seorang gadis yang berkahwin dengan seekor anjing tetapi pada masa yang sama berusaha menyembunyikan perkahwinan itu daripada rakan-rakan pejabatnya kerana nanti orang kata kahwin tak bagitahu. Di rumah, situasi sentiasa janggal antara mereka berdua kerana setelah berbulan-bulan berkahwin tetapi masih belum berhubungan seks.


Jodoh Itu Milik Kita Semua

Mengisahkan seorang gadis yang merantau serata dunia dengan semangat free love dan motto yang jodoh itu milik semua orang. Perjalanan hidupnya dipenuhi dengan perkahwinannya dengan pelbagai lapisan masyarakat, lelaki dan perempuan, pondan dan aseksual, serta ermm.. makhluk asing.


Love You Mr Algorithm

Mengisahkan seorang gadis yang berkahwin dengan seorang lelaki bernama algorithm, yang kebetulan adalah sebuah algorithma secara harfiah. Gadis ini mendapati suaminya Algorithm adalah seorang lelaki yang berubah-ubah bergantung kepada keadaan. Sepanjang siri kita melihat bagaimana gadis ini membekalkan suaminya dengan pelbagai pembolehubah, dalam bentuk situasi, emosi dan reaksi sebagai usaha untuk menerbitkan algorithma misteri suaminya.




No comments: