Friday, November 8, 2013

Kedai Makanan Segera Paling Ripoff

Tadi selepas mesyuarat di Jalan Timur, aku singgah sebentar di sebuah restoran makanan segera. Restoran famili katanya, mungkin kerana ada gambar beruang.

Jadi aku tempah makanan, sebiji burger, air teh dan cincin bebawang. 20 ringgau semuanya. Gila kau, macam makan set 5 ketul ayam kentaki.

Harga satu hal, burger-nya yang senipis-nipis buku komik Dragon Ball tu benar-benar mengecewakan kerana kalau dilihat pada gambarnya macam langit dengan teras bumi. 

Dengan ini aku isytiharkan kedai makanan segera paling ripoff setakat ini ialah A&W. Kalau tak kerana root beer, onion rings dan kadang-kadang waffle-nya, A&W pada aku boleh pergi meninggal. 

Yang mana aku rasa mereka berdua dah buat pun.

2 comments:

IlaTwin said...

Langgar diet ko niii hehehe

adib said...

manedeee...aku makan beger nipis jee. takde nasik kira ok la kan? haha